inloggen-button

button-de-bank

Algemene ledenvergadering

Geplaatst op 22-03-2018  -  Categorie: Nieuws

Op woensdag 21 maart 2018 was het weer zover: de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering van de Belangenvereniging Postactieven ABN AMRO werd weer gehouden in het ABN AMRO pand aan de Gustav Mahlerlaan in Amsterdam.

alv-bpaa-0500Dit jaar was de opkomst wat minder dan andere jaren, misschien kwam het door het weer, misschien de Gemeenteraadsverkiezingen, of misschien hebben we als leden ook nog meer en andere dingen te doen. Dat nam niet weg dat er toch ca. 170 leden deze vergadering bijwoonden.

Na een uitgebreid welkomstverhaal door voorzitter Frits Harmsen werden voor de lunch de diverse agendapunten doorgenomen. Voor Frits waren dat zijn laatste handelingen als voorzitter van de BP AA, na zoveel jaren actief in de vereniging zou hij worden opgevolgd door Peter Berkhout, die ook direct voor de lunch de voorzittershamer mocht hanteren.

Ook voor Hans Ego was het na bijna 10 jaar trouwe dienst als bestuurslid PR & Communicatie de laatste vergadering als bestuurslid. Hans wordt opgevolgd door Wim de Wind.

Een punt dat niet op de agenda stond was de presentatie van de vernieuwde website. In grote lijnen werd op de schermen getoond hoe de website eruit gaat zien. Een nieuwe, duidelijkere en frisse website. Uiteindelijk meer gebruiksgemak voor de bezoekers én meer mogelijkheden.

alv-bpaa-0588De lunch was als gebruikelijk goed verzorgd.

Tweede deel van het programma, na de lunch, omvatte een uiteenzetting over de NVOG door de heer van der Spek.

Met een muzikaal optreden van Henk de Ruiter en Petra Berger werd het geheel afgesloten.

Ook deze vergadering werd afgesloten met het gebruikelijk samenzijn en zoals een Zuid-Afrikaan zou zeggen: met een glaassie en een kaassie.

Een uitgebreid verhaal over deze ALV verschijnt de mei editie van Actief.

PR & Communicatie BP AA

mobiel-knop-blauw-pensioen