inloggen-button word-lid-button

 

inloggen-button

word-lid-button

 
 
 

De Seniorenlijn

Voor veel groepen in onze samenleving is deelname aan alledaags financieel verkeer helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vaak zijn dat senioren, die digitaal minder zelfredzaam zijn en daarom relatief nog vaak het bankkantoor bezoeken.

ABN AMRO is daarom gestart met de Seniorenlijn met het nummer 088 – 226 26 12. De Seniorenlijn is bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur.
Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Meer informatie is ook te vinden op de ABN AMRO Senioren internetpagina. (www.abnamro.nl/senioren).

De Seniorenlijn

Veel senioren hebben behoefte aan persoonlijk contact bij het regelen van hun dagelijkse bankzaken. Om te zorgen dat ook zij zelfstandig financiële beslissingen kunnen nemen, kunnen seniore klanten voor informatie terecht bij de Seniorenlijn van ABN AMRO. Belt de klant de Seniorenlijn, dan krijgt hij of zij direct – zonder tussenkomst van een keuzemenu- een medewerker aan de lijn. De Seniorenlijn wordt door medewerkers van Customer Care bediend.

Beveiligd in bellen via de ABN AMRO app

Om het klanten nog makkelijker te maken is het ook mogelijk om via de ABN AMRO app in te bellen. De voordelen zijn dat u nooit een telefoonnummer hoeft op te zoeken en in te toetsen maar vooral dat u geïdentificeerd  binnenkomt. Zodra u iemand aan de telefoon krijgt kan de medewerker van Customer Care direct zien wie u bent waardoor u sneller geholpen kan worden. Dit geldt niet alleen voor de Seniorenlijn, maar ook voor de andere onderwerpen waarvoor u kunt bellen.

Wilt u meer weten? Kijk op: ‘Bel ons via de app’. (https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/bellen-vanuit-de-app.html )

Voor meer informatie:

https://www.abnamro.nl/nl/prive/speciaal-voor/senioren/index.html?pos=vku_senioren