inloggen-button word-lid-button

 

inloggen-button

word-lid-button

 
 
 

Nieuw in het programma Senioren Zelfstandig: de Seniorenlijn

17 april 2020, Communicatie Retail

Voor veel groepen in onze samenleving is deelname aan alledaags financieel verkeer helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vaak zijn dat senioren, die digitaal minder zelfredzaam zijn en daarom relatief vaak het bankkantoor bezoeken.

Naast de lopende initiatieven heeft ABN AMRO op maandag 20 april een nieuwe belangrijke stap in het programma Senioren Zelfstandig gezet. Er is toen gestart met de Seniorenlijn met het nummer 088 – 22 62 612.

De seniorenlijn is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Meer informatie is ook te vinden op de ABN AMRO Senioren internetpagina. (www.abnamro.nl/senioren).

De Seniorenlijn

Veel senioren hebben behoefte aan persoonlijk contact bij het regelen van hun dagelijkse bankzaken. Om te zorgen dat ook zij zelfstandig financiële beslissingen kunnen nemen, kunnen onze seniore klanten voor informatie terecht bij de Seniorenlijn van ABN AMRO. Belt de klant de seniorenlijn, dan krijgt hij of zij direct een medewerker aan de lijn. De Seniorenlijn wordt door medewerkers van het Contact Center opgepakt die gekozen hebben om deze specifieke doelgroep te helpen. Tevens staan de Financiële Zorgcoaches klaar om de Seniorenlijn te ondersteunen. Binnenkort ontvangen alle kantoren een set met telefoonkaartjes om mee te geven aan seniore klanten.

De activiteiten van Senioren Zelfstandig vallen binnen de strategische pijler: klanten helpen met hun duurzaamheidstransitie. Voor adviseurs van Personal Banking ligt het zwaartepunt vooral op het maken van social impact naast de ‘groene’ verduurzaming van onze woonportefeuille.

Voor meer informatie:

https://www.abnamro.nl/nl/prive/speciaal-voor/senioren/index.html?pos=vku_senioren

 
 
bpaa-logo